Er is geen ander product op de markt dat zoveel inzicht geeft in EMS-ketels en warmtepompen, en integratiegemak in domoticasystemen als de BBQKees EMS Gateways. Allemaal binnen je eigen thuisnetwerk zonder de cloud. Geen betaalde externe services of abonnementen nodig.
Soms kan het echter moeilijk zijn om te voorspellen of een bepaalde cv ketel of warmtepomp je die parameters/eigenschappen zal geven die je graag zou willen zien met de EMS-producten van deze website.
Of misschien weet je niet zeker of je het kunt integreren in je domoticasysteem.
In al deze gevallen kun je een EMS-product van deze website kopen en het een paar weken uitproberen (laten we zeggen ongeveer 40 dagen na levering).
Als iets niet werkt of als je parameters mist, neem dan contact met ons op en we zullen proberen om het alsnog aan de praat te krijgen.
Als het dan nog steeds niet aan je verwachtingen voldoet, kun je het product gewoon terugsturen voor een volledige terugbetaling van het aankoopbedrag. (Retourzending is wel voor eigen rekening).
De enige voorwaarden zijn dat het product nog in werkende staat is, ongewijzigd en inclusief de betaalde accessoires.
Als het product kapot is, kan helaas geen restitutie worden gegeven.
Als betaalde accessoires ontbreken, zoals de EMS-kabel of voeding, worden deze bedragen in mindering gebracht op de restitutie.
Een product retourneren
Als je een product wilt retourneren, reageer dan op de bevestigingsemail van je bestelling zodat we meteen alle gegevens erbij hebben en we sturen je dan het retouradres.
Je stuurt het dan terug, wij testen het bij aflevering en dan verwerken we de terugbetaling binnen een paar dagen.
Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode als de aankoop. Dus als je met een creditcard hebt betaald, wordt het retourbedrag teruggestort op je creditcard.
Een volledige terugbetaling betekent het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten van de oorspronkelijke bestelling. Je betaalt alleen zelf voor de retourzending.
Bovendien ontvang je een gespecificeerde creditnota via e-mail.
Een product ruilen voor een ander model (upgrade/downgrade)
Misschien heb je een WiFi-only Gateway zoals de S3 besteld en ontdek je dat de netwerkontvangst niet goed genoeg is, dus wil je in plaats daarvan een model met Ethernet zoals de E32 V2. Of je hebt een EMS interfacekaart besteld en het is gewoon te veel gedoe met al die draden, dus je hebt liever een plug-and-play EMS Gateway.
Als je een product wilt ruilen, reageer dan op de bevestigingsmail van je bestelling en we zullen kijken wat in jouw geval de beste optie is.
Meestal vragen we je de hele bestelling terug te sturen voor restitutie van het aankoopbedrag en bestel je vervolgens het vervangende Gateway-model dat je wilde hebben.
Dus twee verschillende acties: de producten terugsturen en een nieuwe bestelling plaatsen.
Je hoeft natuurlijk niet te wachten tot de terugbetaling is verwerkt. Je kunt de nieuwe producten op elk gewenst moment bestellen.